APA:
کپیگل محمدیان، محسن، رشیدی، علیرضا، و پروانه، آذر. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 14(47 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/519963/fa
Vancouver:
کپیگل محمدیان محسن، رشیدی علیرضا، پروانه آذر. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛14(47 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/519963/fa
IEEE:
کپیمحسن گل محمدیان، علیرضا رشیدی، و آذر پروانه، “اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 14، no. 47 ، pp. 1–23، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519963/fa