APA:
کپیصابری، حمیده، وندشعاری، علی، نوروزی، محمدرضا، و عبدالحسینی خلیق، علیرضا. (1398). اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی فرش دستباف در تصمیم به خرید خریداران فرش دستباف در استان کرمان. شباک، 5(1 (پیاپی 40))، 37-48. SID. https://sid.ir/paper/520197/fa
Vancouver:
کپیصابری حمیده، وندشعاری علی، نوروزی محمدرضا، عبدالحسینی خلیق علیرضا. اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی فرش دستباف در تصمیم به خرید خریداران فرش دستباف در استان کرمان. شباک[Internet]. 1398؛5(1 (پیاپی 40)):37-48. Available from: https://sid.ir/paper/520197/fa
IEEE:
کپیحمیده صابری، علی وندشعاری، محمدرضا نوروزی، و علیرضا عبدالحسینی خلیق، “اولویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی فرش دستباف در تصمیم به خرید خریداران فرش دستباف در استان کرمان،” شباک، vol. 5، no. 1 (پیاپی 40)، pp. 37–48، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520197/fa