مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,848
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,078
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 100

چکیده

 در ورود به هزاره جدید, تغییرات با شتاب زیادی درحال رخ دادن است. امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود. بنابراین شرکتهای موفق مجبور خواهند بود به سه امر مسلّم گسترش جهانی سازی, پیشرفتهای حیرت انگیز فناوری و بروز بی نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند. در دهه های اخیر از طراحی الگوی بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تاثیرگذار در محیط رقابتی که انسان را قادر می سازد تا درباره آنها به شیوه ای ساده فکر کرده و تصمیمهای موثرتری اتخاذ کنند, استفاده شده است. این مقاله درصدد طراحی یک الگو برای بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران, به عنوان یکی از کالاهای مهم صادراتی کشور است. با تکیه بر اصول و مبانی نظری و ضمن بهره گیری از آرای صاحبنظران و دست اندرکاران مدیریت, صادرات و فروش هنرـ صنعت فرش دستباف ایران, مدل مفهومی تحقیق, طراحی و ارایه شده است. بر این اساس, با طراحی پرسشنامه ای حاوی متغیرهای اصلی برای سنجش نظرها, اطلاعات از چهار گروه جامعه آماری جمع آوری شد. یافته های تحقیق بیانگر وجود تفاوت معنا دار در روابط و تاثیرات عوامل تشکیل دهنده الگو است, به طوری که مدل تحقیق, فرضیه   اصلی و فرضیه های فرعی تحقیق جز در یکی از موارد مورد نظر, تایید شده اند. نتایج تحقیق حاضر, مبنایی را برای سیاستگذاران و تصمیم گیرندگان صنعت فرش دستباف بویژه در امر صادرات فراهم می آورد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

شم آبادی، محمدعلی، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1384). طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران. مدرس علوم انسانی، 9(3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت)، 79-100. SID. https://sid.ir/paper/433164/fa

Vancouver: کپی

شم آبادی محمدعلی، خدادادحسینی سیدحمید. طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1384؛9(3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت):79-100. Available from: https://sid.ir/paper/433164/fa

IEEE: کپی

محمدعلی شم آبادی، و سیدحمید خدادادحسینی، “طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران،” مدرس علوم انسانی، vol. 9، no. 3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت، pp. 79–100، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/433164/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button