مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,526
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

835
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رویکرد استم و الزامات پیاده سازی آن در ایران

صفحات

 صفحه شروع 42 | صفحه پایان 49

چکیده

استم که مخفف علوم, فناوری, مهندسی و ریاضیات است رویکردی بین رشته ای و کاربردی است که بر پایه آن, تلاش می شود به جای آموزش چهار رشته به عنوان موضوعات جداگانه و گسسته, رشته های یادشده, در راستای حل مسائل روزمره, بطوریکپارچه به دانش آموزان و دانشجویان تدریس شود. این روش نوین تدریس از سوی کشورهای غربی و پیشرفته با استقبال روبرو شده است و گرایش به پیاده سازی آن روزافزون است. با این حال, رویکردها به آموزش استم یکسان نیست و هنوز, چارچوب مشخصی برای آموزش استم تدوین نشده است. در این مقاله ابتدا به شرح رویکرد استم پرداخته ایم و طیف روش های آموزشی بر پایه استم را شرح داده ایم. سپس با توجه به شرایط کنونی آموزش و پرورش و سنجش در ایران, الزامات پیاده سازی رویکرد استم در ایران بحث و بررسی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیری، فاطمه، و کل صفتان، محمد رضا. (1398). رویکرد استم و الزامات پیاده سازی آن در ایران. پویش در آموزش علوم پایه، 5(16 )، 42-49. SID. https://sid.ir/paper/521501/fa

    Vancouver: کپی

    امیری فاطمه، کل صفتان محمد رضا. رویکرد استم و الزامات پیاده سازی آن در ایران. پویش در آموزش علوم پایه[Internet]. 1398؛5(16 ):42-49. Available from: https://sid.ir/paper/521501/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه امیری، و محمد رضا کل صفتان، “رویکرد استم و الزامات پیاده سازی آن در ایران،” پویش در آموزش علوم پایه، vol. 5، no. 16 ، pp. 42–49، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521501/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button