APA:
کپیحسینی قمی، مژگان. (1394). بررسی عوامل اجتماعی موثر بر پایبندی به هنجارهای اخلاق اقتصادی نیم قرن اخیر در بازار بزرگ تهران. جامعه پژوهی فرهنگی، 6(4 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/522906/fa
Vancouver:
کپیحسینی قمی مژگان. بررسی عوامل اجتماعی موثر بر پایبندی به هنجارهای اخلاق اقتصادی نیم قرن اخیر در بازار بزرگ تهران. جامعه پژوهی فرهنگی[Internet]. 1394؛6(4 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/522906/fa
IEEE:
کپیمژگان حسینی قمی، “بررسی عوامل اجتماعی موثر بر پایبندی به هنجارهای اخلاق اقتصادی نیم قرن اخیر در بازار بزرگ تهران،” جامعه پژوهی فرهنگی، vol. 6، no. 4 ، pp. 1–23، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522906/fa