APA:
کپیعباس پور، نگین. (1399). مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها. نخبگان علوم و مهندسی، 5(5 )، 19-31. SID. https://sid.ir/paper/524121/fa
Vancouver:
کپیعباس پور نگین. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1399؛5(5 ):19-31. Available from: https://sid.ir/paper/524121/fa
IEEE:
کپینگین عباس پور، “مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 5، no. 5 ، pp. 19–31، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524121/fa