مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,286
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

860
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم، مزایا، ضرورت ها و کاربردها

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 31

چکیده

 امروزه با پیشرفت روز به روز فناوری اطلاعات و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی, بستری جدید و رو به تحول و تکاملی پیشروی سازمانها قرار گرفته است که عدم استفاده از آنها, باعث شکست در محیط پرتلاطم و نا آرام امروزی می شود. سازمانهایی که از فناوری اطلاعات استفاده می کنند در مقایسه با سازمانهایی که از مزایای تکنولوژی و اینترنت استفاده نمی کنند, بهره وری بازاریابی مطلوب تری دارند. برهمین اساس, مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی, الگویی از پیشرفت دنیای ارتباطات در تعامل با مشتری در مدیریت بازاریابی است که از اینترنت به عنوان ابزاری نوین در مسیر ارتباطی همه جانبه با مشتری بهره میبرد. مقاله حاضر که به شیوه توصیفی-مروری با استناد بر مطالعات کتابخانه ای نگاشته شده است, درصدد بررسی مفاهیم, مزایا, ضرورتها و کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین است. در این مقاله پس از بیان مقدمه, به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری به شیوه های سنتی و الکترونیکی و وجوه افتراق این دو شیوه پرداخته شده در ادامه, ویژگیها, مزایا و ضرورتهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به بحث گذارده شده و نهایتا کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین مطرح شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباس پور، نگین. (1399). مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها. نخبگان علوم و مهندسی، 5(5 )، 19-31. SID. https://sid.ir/paper/524121/fa

    Vancouver: کپی

    عباس پور نگین. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1399؛5(5 ):19-31. Available from: https://sid.ir/paper/524121/fa

    IEEE: کپی

    نگین عباس پور، “مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در نظام بازاریابی نوین؛ مفاهیم, مزایا, ضرورت ها و کاربردها،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 5، no. 5 ، pp. 19–31، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524121/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button