APA:
کپیطاهرپورکلانتری، حبیب اله، و طیبی طلوع، احمد. (1389). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(1 (پیاپی 34))، 109-122. SID. https://sid.ir/paper/115573/fa
Vancouver:
کپیطاهرپورکلانتری حبیب اله، طیبی طلوع احمد. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(1 (پیاپی 34)):109-122. Available from: https://sid.ir/paper/115573/fa
IEEE:
کپیحبیب اله طاهرپورکلانتری، و احمد طیبی طلوع، “رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 109–122، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115573/fa