مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

183
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

130
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی خریداران خارجی محصولات ایرانی(مطالعه موردی: صادرکنندگان پسته در شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 114 | صفحه پایان 121

چکیده

 در این مقاله که حاصل یک پژوهش میدانی است, موضوع شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی خریداران خارجی محصولات ایرانی مورد مطالعه قرار گرفت. پس از بررسی تحقیقات مرتبط با موضوع, پرسشنامه ای با سوالات بسته برای سنجش شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت خریداران خارجی محصول پسته طراحی شد. روش تحقیق حاضر توصیفی و از شاخه پیمایشی است. مکان تحقیق شهر تهران است. جامعه آماری تحقیق کلیه مدیران و کارشناسان شرکتهای صادرکننده پسته در شهر تهران هستند. که تعداد 20 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس جمع آوری گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری Spss تحلیل گردید و آمار توصیفی همچون میانگین و انحراف استاندارد و آزمون تی تک نمونه ای استفاده شد. یافته های تحقیق نیز حاکی از آن است که شاخص های تباین فرهنگی, رسمیت بافتی, سازگاری اهداف, وابستگی, اعتماد, گرایش اجتماعی, انعطاف, تضاد و در نهایت تضاد در مذاکرات با خریداران خارجی وجود دارد. شاخص سازگاری اهداف بیشترین و میزان گرایش اجتماعی کمترین میانگین ها را در بین سایر شاخص ها به خود اختصاص داده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شجاعی فرد، علی. (1399). شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی خریداران خارجی محصولات ایرانی(مطالعه موردی: صادرکنندگان پسته در شهر تهران). علوم اسلامی انسانی، 6(22 )، 114-121. SID. https://sid.ir/paper/524774/fa

    Vancouver: کپی

    شجاعی فرد علی. شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی خریداران خارجی محصولات ایرانی(مطالعه موردی: صادرکنندگان پسته در شهر تهران). علوم اسلامی انسانی[Internet]. 1399؛6(22 ):114-121. Available from: https://sid.ir/paper/524774/fa

    IEEE: کپی

    علی شجاعی فرد، “شاخص های تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی خریداران خارجی محصولات ایرانی(مطالعه موردی: صادرکنندگان پسته در شهر تهران)،” علوم اسلامی انسانی، vol. 6، no. 22 ، pp. 114–121، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524774/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button