Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

181
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

116
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 هدف: تحقیق حاضر شناسایی و تبیین زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی است. روش شناسی: این پژوهش از نظر شیوه جمع آوری داده ها از نوع آمیخته است. بدین منظور با مطالعات کتابخانه ای و مصاحبه های دلفی با گروه نخبگان مرتبط با موضوع زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی شناسایی شد و با تنظیم و ارایه پرسشنامه ی محقق ساخته در یک مقیاس 1 تا10 درجه ای جهت تعیین اهمیت هر یک از ابعاد و گویه ها در جامعه ای از خبرگان و اساتید دانشگاهی در حوزه ی برند سازمانی ارزش دهی شده و اولویت هر کدام از آن ها بر اساس آزمون تحلیل واریانس فریدمن با کمک نرم افزار آماری «SPSS» محاسبه شد. یافته ها: نتایج تحقیق نشان داد که به ترتیب ابعاد در زمینه های علی: 1) مدیریت و رهبری, 2) شرایط سازمانی, 3) منابع انسانی و 4) شرایط فیزیکی سازمان؛ و همچنین در زمینه های مداخله ای: 1) اقتصادی, 2) تولیدات علمی, 3) مزیت رقابتی, 4) مشتری مداری, 5) فرهنگی و اجتماعی, 6) ارتباطات و تبلیغات, 7) سیاسی, 8) ارزش جهان شمولی و 9) ورزشی و تفریحی؛ در هر کدام از ابعاد مذکور نیز گویه های شناسایی شده نیز اولویت بندی شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مزیدی، علیرضا، باقرزاده، محمدرضا، مهرآرا، اسداله، و قلی پورکنعانی، یوسف. (1398). تبیین زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی. مدیریت برند، 6(18 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525971/fa

    Vancouver: کپی

    مزیدی علیرضا، باقرزاده محمدرضا، مهرآرا اسداله، قلی پورکنعانی یوسف. تبیین زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(18 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525971/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا مزیدی، محمدرضا باقرزاده، اسداله مهرآرا، و یوسف قلی پورکنعانی، “تبیین زمینه های علی و مداخله ای در توسعه ی برند سازمانی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 18 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525971/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا