APA:
کپیباقرپور استیار، ناهیده، حبیبی کلیبر، رامین، و مصرآبادی، جواد. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی عصب-روان شناختی بر فراحافظه, برنامه ریزی و حل مسئله دانش آموزان با اختلال ریاضی. روانشناسی شناختی، 7(4 )، 63-79. SID. https://sid.ir/paper/527010/fa
Vancouver:
کپیباقرپور استیار ناهیده، حبیبی کلیبر رامین، مصرآبادی جواد. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی عصب-روان شناختی بر فراحافظه, برنامه ریزی و حل مسئله دانش آموزان با اختلال ریاضی. روانشناسی شناختی[Internet]. 1398؛7(4 ):63-79. Available from: https://sid.ir/paper/527010/fa
IEEE:
کپیناهیده باقرپور استیار، رامین حبیبی کلیبر، و جواد مصرآبادی، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی عصب-روان شناختی بر فراحافظه, برنامه ریزی و حل مسئله دانش آموزان با اختلال ریاضی،” روانشناسی شناختی، vol. 7، no. 4 ، pp. 63–79، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527010/fa