APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، و زرین فرد، نرگس. (1399). تاثیر ارزش های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف کنندگان. مدیریت برند، 7(23 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527309/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، زرین فرد نرگس. تاثیر ارزش های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف کنندگان. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(23 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527309/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، و نرگس زرین فرد، “تاثیر ارزش های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف کنندگان،” مدیریت برند، vol. 7، no. 23 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527309/fa