مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

273
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

180
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 صنعت لوکس, بخصوص در حوزه پوشاک, یکی از صنایع بسیار جذاب و سودآور جهانی است که علاوه بر ارزش اقتصادی, از طریق افزایش رقابت میان صاحبان برندهای لوکس, به توسعه بهترین محصولات در جهان کمک می کند. به همین جهت, هدف این مقاله طراحی الگوی خرید برند لوکس در صنعت پوشاک می باشد. داده های مورد نیاز این پژوهش که با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد انجام شده است, به روش مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته با تعدادی از نمایندگی های فروش و نیز مشتریان برندهای لوکس پوشاک در شهر تهران گردآوری شد. داده ها در سه مرحله کدگذاری باز, محوری و انتخابی دسته بندی شده و تحلیل گردیدند. بر اساس نتایج, مقوله های شناسایی شده در قالب 6 دسته (شرایط علی: عوامل کارکردی محصول و برند, عوامل فردی مشتریان و عوامل اجتماعی تاثیرگذار بر مشتریان, فعالیت های محوری: خرید برند لوکس پوشاک, بستر حاکم: محرکه ای محل خرید, عوامل موقعیتی مشتریان و عوامل مرتبط با صاحب برند, شرایط مداخله کر: عوامل بازدارنده خرید, راهبردها: مدیریت ارتباط با مشتریان, خدمات پس از فروش و پیامدهای حاصل از آن: ایجاد مشتریان وفادار, خرید مجدد مشتریان, خرید اقلام گران تر از همان برند, خرید دیگر اقلام عرضه شده در فروشگاه و تبلیغات دهان به دهان مثبت) سازمان دهی شده و الگوی نهایی پژوهش طراحی گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میقانی، سمانه، امیرشاهی، میراحمد، دانایی، حبیب اله، و خدیور، آمنه. (1399). طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527310/fa

    Vancouver: کپی

    میقانی سمانه، امیرشاهی میراحمد، دانایی حبیب اله، خدیور آمنه. طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527310/fa

    IEEE: کپی

    سمانه میقانی، میراحمد امیرشاهی، حبیب اله دانایی، و آمنه خدیور، “طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527310/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button