APA:
کپیمیقانی، سمانه، امیرشاهی، میراحمد، دانایی، حبیب اله، و خدیور، آمنه. (1399). طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527310/fa
Vancouver:
کپیمیقانی سمانه، امیرشاهی میراحمد، دانایی حبیب اله، خدیور آمنه. طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527310/fa
IEEE:
کپیسمانه میقانی، میراحمد امیرشاهی، حبیب اله دانایی، و آمنه خدیور، “طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527310/fa