APA:
کپیخورشید، صدیقه، و ذبیحی، رضا. (1389). یک مدل کمی ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری محصولات با استفاده از تکنیک های تحلیل شبکه ای فازی-تحلیل پوششی داده ها بر مبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، 21(1)، 35-47. SID. https://sid.ir/paper/65395/fa
Vancouver:
کپیخورشید صدیقه، ذبیحی رضا. یک مدل کمی ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری محصولات با استفاده از تکنیک های تحلیل شبکه ای فازی-تحلیل پوششی داده ها بر مبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)[Internet]. 1389؛21(1):35-47. Available from: https://sid.ir/paper/65395/fa
IEEE:
کپیصدیقه خورشید، و رضا ذبیحی، “یک مدل کمی ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری محصولات با استفاده از تکنیک های تحلیل شبکه ای فازی-تحلیل پوششی داده ها بر مبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن،” نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، vol. 21، no. 1، pp. 35–47، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/65395/fa