APA:
کپیکرباسی ور، علیرضا، و یاردل، سعیده. (1390). ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و عوامل موثر بر آن از دیدگاه مصرف کننده (ارایه الگوی تحلیلی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(21)، 14-29. SID. https://sid.ir/paper/151410/fa
Vancouver:
کپیکرباسی ور علیرضا، یاردل سعیده. ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و عوامل موثر بر آن از دیدگاه مصرف کننده (ارایه الگوی تحلیلی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(21):14-29. Available from: https://sid.ir/paper/151410/fa
IEEE:
کپیعلیرضا کرباسی ور، و سعیده یاردل، “ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و عوامل موثر بر آن از دیدگاه مصرف کننده (ارایه الگوی تحلیلی)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 21، pp. 14–29، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151410/fa