APA:
کپیحقیقی کفاش، مهدی. (1391). عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از منظر مشتریان. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 27(3 (مسلسل 107))، 97-120. SID. https://sid.ir/paper/100800/fa
Vancouver:
کپیحقیقی کفاش مهدی. عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از منظر مشتریان. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1391؛27(3 (مسلسل 107)):97-120. Available from: https://sid.ir/paper/100800/fa
IEEE:
کپیمهدی حقیقی کفاش، “عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از منظر مشتریان،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 27، no. 3 (مسلسل 107)، pp. 97–120، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100800/fa