مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

863
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

697
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مفهومی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی در شرکت های بازرسی صادر کننده گواهی کیفیت محصول

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 29

چکیده

 در این مقاله, با توجه به فرآیندها و عملکردهای شرکت های صادر کننده گواهی کیفیت محصول, سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی معرفی شده و زیر سیستم های اتوماسیون فروش, اتوماسیون بازاریابی و پشتیبانی و حمایت از مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. همچنین, سیستم مدیریت امور مشتریان از ابعاد تحلیلی و ارتباطی مورد بررسی قرار گرفته و مراحل پیاده سازی و اجرای آن در شرکت های صادر کننده گواهی کیفیت محصول, ارایه گردیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تارخ، محمدجعفر، و مشعل، فروزنده. (1385). طراحی مفهومی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی در شرکت های بازرسی صادر کننده گواهی کیفیت محصول. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، 17(5)، 17-29. SID. https://sid.ir/paper/65804/fa

    Vancouver: کپی

    تارخ محمدجعفر، مشعل فروزنده. طراحی مفهومی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی در شرکت های بازرسی صادر کننده گواهی کیفیت محصول. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)[Internet]. 1385؛17(5):17-29. Available from: https://sid.ir/paper/65804/fa

    IEEE: کپی

    محمدجعفر تارخ، و فروزنده مشعل، “طراحی مفهومی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی در شرکت های بازرسی صادر کننده گواهی کیفیت محصول،” نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، vol. 17، no. 5، pp. 17–29، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/65804/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button