APA:
کپیبرادران کاشانی، زهرا، کرمانی، مهدی، و فولادیان، مجید. (1397). تحصیل منضبطانه و کنشگری منفعلانه: نشانه شناسی اجتماعی صف در تجربه تحصیلی دختران جوان. مجله جامعه شناسی ایران، 19(4 )، 83-112. SID. https://sid.ir/paper/67497/fa
Vancouver:
کپیبرادران کاشانی زهرا، کرمانی مهدی، فولادیان مجید. تحصیل منضبطانه و کنشگری منفعلانه: نشانه شناسی اجتماعی صف در تجربه تحصیلی دختران جوان. مجله جامعه شناسی ایران[Internet]. 1397؛19(4 ):83-112. Available from: https://sid.ir/paper/67497/fa
IEEE:
کپیزهرا برادران کاشانی، مهدی کرمانی، و مجید فولادیان، “تحصیل منضبطانه و کنشگری منفعلانه: نشانه شناسی اجتماعی صف در تجربه تحصیلی دختران جوان،” مجله جامعه شناسی ایران، vol. 19، no. 4 ، pp. 83–112، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67497/fa