APA:
کپیمحمدخانی، اعظم. (1392). اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن). تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی. https://sid.ir/paper/786452/fa
Vancouver:
کپیمحمدخانی اعظم. [Internet]. اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن). تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی؛ 1392. Available from: https://sid.ir/paper/786452/fa
IEEE:
کپیاعظم محمدخانی، “اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن)،” ایران، سازمان ها و مراکز دولتی، 1392. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786452/fa