مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: مرکز ملی فرش ایران
سال:1392 | تاریخ پایان: 1392

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,091
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن)

نویسندگان

اعظم-محمدخانی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 صنعت فرش دستباف ایران با کاهش صادرات مواجه شده و یکی از مهمترین دلایل این کاهش این است که ایران سلیقه مشتریان خارجی را نمی داند. این پایان نامه تلاش می کند که دانش سلیقه یابی مشتریان را در بازار لندن شناسایی کند تا بدین وسیله صادرات فرش ایران افزایش پیدا کند. هدف این تحقیق شناسایی سلیقه مشتریان از طریق پر کردن پرسشنامه و مصاحبه می باشد. بخش بندی بازار و تمایز محصول می تواند دو تئوری کاربردی در پیشرفت این تحقیق باشد. شناسایی سلیقه مشتریان در لندن, معرف رنگ, طرح و اندازه فرش دستباف در لندن است و نشان می دهد که این موارد چقدر با جنس و سن و شغل مصرف کنندگان مرتبط است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدخانی، اعظم. (1392). اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن). تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی. https://sid.ir/paper/786452/fa

    Vancouver: کپی

    محمدخانی اعظم. [Internet]. اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن). تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی؛ 1392. Available from: https://sid.ir/paper/786452/fa

    IEEE: کپی

    اعظم محمدخانی، “اهمیت سلیقه مشتری در بازار هدف- زمانی که شرکتها به تعیین کردن سلیقه مشتری در بازار هدف بی توجهی می کنند مطالعه موردی: (فرش دستباف ایرانی در لندن)،” ایران، سازمان ها و مراکز دولتی، 1392. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786452/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button