APA:
کپیزراعت طلب، بهرام، و بدری، صاحب. (بهمن 1392). بررسی شکاف (GAP) بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان در اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان – بندرانزلی. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی. https://sid.ir/paper/786554/fa
Vancouver:
کپیزراعت طلب بهرام، بدری صاحب. [Internet]. بررسی شکاف (GAP) بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان در اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان – بندرانزلی. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی؛ بهمن 1392. Available from: https://sid.ir/paper/786554/fa
IEEE:
کپیبهرام زراعت طلب، و صاحب بدری، “بررسی شکاف (GAP) بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتریان در اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان – بندرانزلی،” ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، بهمن 1392. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786554/fa