مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: سازمان بنادر و دریانوردی (پایان نامه ها)
سال:1393 | تاریخ پایان: بهار 1393

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

709
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

280
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)

نهاد حامی(کارفرما)

 سازمان بنادر و دریانوردی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 ھمه سازمانها به دنبال کیفیت ھستند, علی الخصوص سازمانهای خدماتی, با این حال سازمانها ھیچ مقیاس استاندارد و مشخصی برای سنجش کیفیت خدمات دریافتی مشتریان خود ندارند. در این پژوهش ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات تشریح شده و در پاسخ به فرضیات پژوهش برای مشخص کردن رابطه بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات در مورد مطالعه و اولویت بندی ابعاد کیفیت خدمات از نظر مشتریان به این نتیجه رسید که بین دو بعد ظواهر و راحتی ارتباط معنادار وجود نداشت ولی در ابعاد دیگر (قابلیت اطمینان, پاسخگو بودن, خاطر جمع بودن و همدلی) رابطه معنادار وجود داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرچی، مسعود، کیاکجوری، داوود، و پوریان، تقی. (بهار 1393). تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی. https://sid.ir/paper/786622/fa

    Vancouver: کپی

    میرچی مسعود، کیاکجوری داوود، پوریان تقی. [Internet]. تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی؛ بهار 1393. Available from: https://sid.ir/paper/786622/fa

    IEEE: کپی

    مسعود میرچی، داوود کیاکجوری، و تقی پوریان، “تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)،” ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، بهار 1393. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786622/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button