APA:
کپیمیرچی، مسعود، کیاکجوری، داوود، و پوریان، تقی. (بهار 1393). تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی. https://sid.ir/paper/786622/fa
Vancouver:
کپیمیرچی مسعود، کیاکجوری داوود، پوریان تقی. [Internet]. تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی؛ بهار 1393. Available from: https://sid.ir/paper/786622/fa
IEEE:
کپیمسعود میرچی، داوود کیاکجوری، و تقی پوریان، “تاثیر رضایت مشتریان بر کیفیت خدمات (مورد مطالعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)،” ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، بهار 1393. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786622/fa