مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: مرکز ملی فرش ایران
سال:1387 | تاریخ پایان: 1387

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,112
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی فرش بر عملکرد صادراتی فرش دستباف

نویسندگان

علی-اوسط حضرتی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این مطالعه بررسی رابطه بین بازاریابی اینترنتی در فرش و عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران می باشد. داده های این تحقیق از شرکتهایی که عضو اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف بودند و از اینترنت جهت صادرات بهره می بردند به دست آمده است. جهت انجام تحقیق یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی تعریف شد که فرضیه اهم تحقیق عبارت است از: بین استفاده از بازاریابی اینترنتی فرش و عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران رابطه مثبت وجود دارد. که جهت تایید یا رد فرضیات از آزمون همبستگی و رگرسیون استفاده شد و قبل از آن تمام شرایط استفاده از آزمون رگرسیون در این تحقیق بررسی و تحلیل گردید. نتایج بررسی حاکی از آن است که بین استفاده از اینترنت در فعالیتهای ارزیابی و عملکرد صادراتی فرش دستباف رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. همچنین ارتباط مثبت و معنی دار هریک از ابعاد سه گانه بازاریابی اینترنتی, معنی استفاده از اینترنت در فعالیتهای مرتبط با مشتری, مرتبط با کانالهای توزیع و مرتبط با تحقیقات بازاریابی با ابعاد عملکرد صادراتی, یعنی نتایج مالی, اقتصادی و نتایج استراتژیک مورد تایید قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اوسط حضرتی، علی. (1387). بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی فرش بر عملکرد صادراتی فرش دستباف. تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی. https://sid.ir/paper/787040/fa

    Vancouver: کپی

    اوسط حضرتی علی. [Internet]. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی فرش بر عملکرد صادراتی فرش دستباف. تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی؛ 1387. Available from: https://sid.ir/paper/787040/fa

    IEEE: کپی

    علی اوسط حضرتی، “بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی فرش بر عملکرد صادراتی فرش دستباف،” ایران، سازمان ها و مراکز دولتی، 1387. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/787040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button