مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: مرکز ملی فرش ایران
سال:1386 | تاریخ پایان: 1386

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

785
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بررسی فرش دستباف در کشور آلمان به منظو ارائه روشهای مناسب بازاریابی فرش دستباف ایران در کل کشور

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این تحقیق با عنوان بررسی روشهای مناسب بازاریابی فرش دستباف ایران در بازار کشور آلمان, ضمن شناسایی رقبای فرش دستباف ایران در کشور آلمان درصدد یافتن استراتژی های مناسب بازاریابی در آن کشور برای افزایش سهم فرشهای دستباف ایرانی در آن بازار می باشد. برای این منظور استراتژیهای مایکل پورتر (تمایز, رهبری هزینه و تمرکز) و آمیخته های بازاریابی محصول, قیمت, توزیع و ترفیع مورد بررسی قرار گرفته اند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که عمده رقبای ایرانی در کشور آلمان عبارتند از چین, هند, پاکستان, ترکیه و نپال می باشند. همچنین نتایج تحقیق نشان می دهد که آمیخته محصول با استراتژی های تمایز و تمرکز رابطه معنی داری دارد, به طوری که رابطه با استراتژی تمایز مستقیم اما با تمرکز معکوس است. آمیخته قیمت با استراتژی های تمایز و رهبری هزینه رابطه مستقیم و معنی داری دارد. آمیخته توزیع با استراتژی های تمایز و تمرکز رابطه معنی داری دارد. به طوری که این رابطه با استراتژی تمایز معکوس ولی با استراتژی تمرکز مستقیم است. آمیخته ترفیع با استراتژی های تمایز و رهبری هزینه رابطه مستقیم و معنی داری دارد. آمیخته های کیفیت محصول, ترفیع, توزیع و قیمت به ترتیب بیشترین تاثیر را بر بازاریابی صادرات فرش دستباف دارند. استراتژیهای تمرکز, تمایز و رهبری هزینه هم به ترتیب بیشترین تاثیر را بر بازاریابی صادرات فرش دستباف دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    روستاسکه روانی، علیرضا. (1386). بررسی فرش دستباف در کشور آلمان به منظو ارائه روشهای مناسب بازاریابی فرش دستباف ایران در کل کشور. تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی. https://sid.ir/paper/787240/fa

    Vancouver: کپی

    روستاسکه روانی علیرضا. [Internet]. بررسی فرش دستباف در کشور آلمان به منظو ارائه روشهای مناسب بازاریابی فرش دستباف ایران در کل کشور. تهران، ایران: سازمان ها و مراکز دولتی؛ 1386. Available from: https://sid.ir/paper/787240/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا روستاسکه روانی، “بررسی فرش دستباف در کشور آلمان به منظو ارائه روشهای مناسب بازاریابی فرش دستباف ایران در کل کشور،” ایران، سازمان ها و مراکز دولتی، 1386. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/787240/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button