مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: واحد استان آذربایجان شرقی
سال:1386 | تاریخ پایان: آبان 1386

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

266
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

سنجش میزان رضایتمندی مراجعین حوزه ستادی و مشترکین خانگی و دیماندی و غیر دیماندی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال 1385

نهاد حامی(کارفرما)

 جهاد دانشگاهی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 هدف اصلی این طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین حوزه ستادی شرکت برق منطقه ای آذربایجان بود. در کنار این هدف، اهداف فرعی دیگری از جمله شناخت ویژگی های کلی شرکت برق منطقه ای آذربایجان از نظر ارتباط و تعامل با مخاطبان و طبقه بندی مهم ترین مراحل و مبادی ارتباط در مجموع مناسبات و کنش ها و واکنش های متقابل سازمان مخاطبان و... نیز دنبال داشت. کلیه مراجعین حوزه ستادی شرکت برق منطقه ای به عنوان جامعه آماری انتخاب و نمونه گیری به شیوه مشاهده مستقیم انجام شد. داده ها با استفاده از روش میدانی و با پرسشنامه محقق ساخته ای که حاوی سوالات و طیف های سنجش است گردآوری و با استفاده از آزمون های پارامتری و ناپارامتری به کمک نرم افزار Spss تحلیل شد. پس از تحلیل داده ها خصوصیات مراجعین، علل مراجعه، واحد های مراجعه دسته بندی و میزان رضایتمندی از هر یک از واحدها و میزان رضایتمندی کل از شرکت برق منطقه ای محاسبه شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قراچورلو، نجف، و صداقت، کامران. (آبان 1386). سنجش میزان رضایتمندی مراجعین حوزه ستادی و مشترکین خانگی و دیماندی و غیر دیماندی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال 1385. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی. https://sid.ir/paper/787867/fa

    Vancouver: کپی

    قراچورلو نجف، صداقت کامران. [Internet]. سنجش میزان رضایتمندی مراجعین حوزه ستادی و مشترکین خانگی و دیماندی و غیر دیماندی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال 1385. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی؛ آبان 1386. Available from: https://sid.ir/paper/787867/fa

    IEEE: کپی

    نجف قراچورلو، و کامران صداقت، “سنجش میزان رضایتمندی مراجعین حوزه ستادی و مشترکین خانگی و دیماندی و غیر دیماندی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال 1385،” ایران، مراکز جهاد دانشگاهی، آبان 1386. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/787867/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button