مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: واحد خواجه نصیرالدین طوسی
سال:1385 | تاریخ پایان: شهریور 1385

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

359
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

تعاریف و مفاهیم مدل کسب و کار

نهاد حامی(کارفرما)

 جهاد دانشگاهی

نویسندگان

حمید-هاشمی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 دیگر، داشتن یک ایده و تفکر مشخص، بدون شناخت بازار، بدون شناخت نیازهای مصرف کنندگان و بدون شناخت فرآیندها، برای اقدام به راه اندازی یک کسب و کار کافی نیست. به خصوص در سال هال اخیر با پیشرفت چشمگیر صنایع الکترونیک و اینترنت، این پیچیده گی ها بیش از پیش خودنمایی می کند و کسب و کارهایی که وابستگی بیشتری به بخش  فناوری اطلاعات دارند برای شناخت محیط، عوامل و فرآیندهای کسب و کار خود با مسائل بغرنج تری روبرو هستند. در این مطالعه ضمن تشریح اهمیت مدل کسب و کار، تعاریف و مفاهیم مختلف آن بررسی شده و به ارائه تعریفی جامع پرداخته، سپس انواع مدل های کسب و کار به صورت اجمالی مرور می گردد. مدل های معرفی شده عبارتند از: مدل کسب و کار آبونمان، مدل کسب و کار تیغ و خود تراش، مدل کسب و کار هرمی، مدل کسب و کار بازایابی چند سطحی، مدل کسب و کار اثرات شبکه، مدل کسب و کار انحصاری، مدل کسب و کار حذف واسطه و ... در انتها به جمع بندی و نتیجه گیری می پردازد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    هاشمی، حمید. (شهریور 1385). تعاریف و مفاهیم مدل کسب و کار. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی. https://sid.ir/paper/789999/fa

    Vancouver: کپی

    هاشمی حمید. [Internet]. تعاریف و مفاهیم مدل کسب و کار. تهران، ایران: مراکز جهاد دانشگاهی؛ شهریور 1385. Available from: https://sid.ir/paper/789999/fa

    IEEE: کپی

    حمید هاشمی، “تعاریف و مفاهیم مدل کسب و کار،” ایران، مراکز جهاد دانشگاهی، شهریور 1385. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/789999/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button