مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

578
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

790
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺎﻟﻲ

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﻣﻮﺿﻮﻋﻲ ﻧﺴﺒﺘﺎ ﻧﻮ در داﻧﺶ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﺳﺖ، ﺑﻪ دﻟﻴﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺳﺮﻳﻊ در وﺿﻌﻴﺖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی و ﺗﻤﺎﻳﻼت ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻣﺎﻟﻲ ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻮﺟﻮد ﺧﻮد ﺗﻜﻴﻪ ﻛﻨﺪ. ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﺟﺴﺘﺠﻮی ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻧﺎﭼﺎرﻧﺪ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪی ارایه ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ، ﻛﻪ ﺟﻮاﺑﮕﻮی ﻧﻴﺎزﻫﺎ، ﺳﻠﻴﻘﻪ ﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎرات ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ دﻟﻴﻞ اﻳﻦ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎی ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪ ﻧﻴﺎز دارﻧﺪ. ﻣﻮﺿﻮع ﻣﻮرد ﺑﺤﺚ در اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻋﻤﻖ ﺑﺎزار (ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﻳﺪ) ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. ﻧﮕﺎرﻧﺪﮔﺎن اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻼش داﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻣﺮور و ﻛﻨﻜﺎش در ادﺑﻴﺎت اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع، ﺑﻪ ارایه ﻓﺮاﻳﻨﺪی ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﻃﺮاﺣﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﭙﺮدازﻧﺪ. ﺟﺴﺘﺠﻮی ﻓﺮاواﻧﻲ در ﺻﻔﺤﺎت ﻣﺠﻼت، ﻛﺘﺐ و اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎی ﺑﺴﻴﺎری ﻣﻮرد ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻗﺮار داده ﺷﺪه اﻧﺪ.ﺑﺨﺶ اول ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ، وﻳﮋﮔﻴﻬﺎی ﺧﺪﻣﺎت، و ﻓﺮاﻳﻨﺪ ارایه ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪ ﻣﻲ ﭘﺮدازد، در ﺑﺨﺶ دوم ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮﺧﻲ ازﻣﺪل ﻫﺎی ارایه ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﺟﺪﻳﺪﻣﻄﺮح ﻣﻲ ﺷﻮد و در ﺑﺨﺶ ﺳﻮم ﻣﺪل ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدی ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﻫﺎی ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺪه و ﺗﺠﺎرب ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن ارایه ﻣﻲ ﮔﺮدد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدی، علی، و بیک زاده عباسی، فرزانه. (1389). ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪیﺪ ﻣﺎﻟی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. SID. https://sid.ir/paper/809048/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدی علی، بیک زاده عباسی فرزانه. ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪیﺪ ﻣﺎﻟی. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/809048/fa

    IEEE: کپی

    علی سعیدی، و فرزانه بیک زاده عباسی، “ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪیﺪ ﻣﺎﻟی،” presented at the کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809048/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button