مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

731
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,866
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی

نویسندگان

محسنی مقدم مرتضی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 سازمان های کوچک و متوسط که با مدل تجارت الکترونیک سازگار می شوند بایستی اغلب یک تغییرات برجسته ای را در مراحل تجاری سازمانشان درست کنند و به این طریق با مشتری ها و تامین کننده ها معامله کنند. کوتاهی در جهت این دسته از تغییرات می تواند تهدیدی برای وجود سازمان ها باشد و این است که طرح ریزی های استراتژیک این چنین مهم است. مراحل مدیریت استراتژیک تجارت الکترونیک بر پایه مدل تجارت سنتی و استراتژی مدیریتی است. این مراحل سیستماتیک در برگیرنده 4 مرحله وابسته درونی است. انالیز محیط های داخلی و خار جی انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک انجام استراتژی تجارت الکترونیک ارزیابی میزان موفقیت استراتژی تجارت الکترونیک

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محسنی مقدم، مرتضی. (1386). فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی. همایش ملی تجارت الکترونیکی. SID. https://sid.ir/paper/809848/fa

    Vancouver: کپی

    محسنی مقدم مرتضی. فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی. 1386. Available from: https://sid.ir/paper/809848/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی محسنی مقدم، “فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی،” presented at the همایش ملی تجارت الکترونیکی. 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809848/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button