مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

722
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

357
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران

نویسندگان

سیاررضوان نقی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 به دلیل ورود تجارت به بازارهای مجتمع و یکپارچه که از کانال های ارتباطی بدون سیم و وسیله های ارتباطی قابل حمل از جمله تلفن های موبایل استفاده می کنند، محیط تجارت الکترونیک هر روز درحال پیچیدگی و پویایی بیشتر است. ایده های نو و بدیع تجارت الکترونیک پویای امروز می تواند روش ها و مدل های کارا و مفیدی در معاملات تجاری، مخصوصا در مرحله شناسایی نیاز، تبلیغات، شناسایی محصول و عرضه کننده آن، انجام مذاکره و توافق، ارایه دهد. یکی از راه حل های تجارت الکترونیک، به کارگیری عامل های نرم افزاری تبلیغاتی با قابلیت یادگیری و تصمیم گیری هوشمندانه است، که می توانند در خرید و فروش، ارایه پیشنهاد در مناقصه ها و حراج ها، مذاکره و عقد قرارداد به کار گرفته شوند. عامل های نرم افزاری تبلیغات هوشمند، واسطه هایی هستند که آرزوی بشر را برای انجام خودکار بسیاری از فعالیت ها در تجارت محقق نموده اند. عامل ها برای انجام خودکار کارهای وقت گیر و تکراری کاربران، جستجوها، توصیه ها و همچنین بازیابی و مدیریت اطلاعات کسب شده برای فرایند خرید و فروش به کار گرفته می شوند و همچنین در توسعه و گذار مراحل گوناگون فرایند رفتار خرید مشتری، از روش سنتی به روش های سازگار با تجارت مدرن الکترونیک بسیار موثر بوده اند. در این مقاله سعی بر تعریف اثر تبلیغات در بهبود و کیفیت فعالیت تجاری به شکل الکترونیکی در ایران می باشد. همچنین با تمرکز بر تجارت الکترونیک در انواع فروشگاه های اینترنتی، حراج های برخط و تجارت B2B در هر کدام از این فرایندها تشریح می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیاررضوان، نقی. (1386). نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران. همایش ملی تجارت الکترونیکی. SID. https://sid.ir/paper/809879/fa

    Vancouver: کپی

    سیاررضوان نقی. نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران. 1386. Available from: https://sid.ir/paper/809879/fa

    IEEE: کپی

    نقی سیاررضوان، “نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران،” presented at the همایش ملی تجارت الکترونیکی. 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/809879/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button