مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

150
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

48
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بکارگیری تئوری بازاریابی در رقابت پذیری کارجویان در بازار کار (چگونه از تکنیکهای بازاریابی برای کسب موفقیت شغلی استفاده کنیم)

نویسندگان

اسدی علیرضا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 اگرچه بازار کار طبق مبانی تئوری های اقتصاد کلاسیک تحت تاثیر عامل دستمزد حقیقی است و رفتار بسیاری از کارجویان را توضیح می دهد اما به دلیل گسترش اقتصاد دانش محور و توسعه ارتباطات بازار کار نیز متحول گردیده است و عواملی دیگری همچون تخصص گرایی کارجویان و تنوع مشاغل، دسترسی به اطلاعات و کیفیت کارها بیش از پیش در تبیین رفتار کارجویان (عرضه) تاثیر گذاشته است. از طرف دیگر به دلیل یکسان سازی آموزش ها در دانشگاه ها و توسعه این آموزشها شدت رقابت برای دستیابی به موقعیتهای شغلی رو به فزونی بسیار دارد این عامل در اقتصادهایی که دارای نرخ بیکاری بالا مثل کشورهای در حال توسعه دارند بسیار شدیدتر است. در این مقاله با در نظر گرفتن دو عامل فوق و بکارگیری مبانی تئوری بازاریابی، رویکرد جدیدی در چگونگی دستیابی به موقعیتهای کاری بهتر بر مبنای مشاوره شغلی پیشرفته و خلاقیت طرح گردیده است که می تواند رقابت پذیری کارجویان (عرضه یا ارایه کننده کار) را بالا برده و موفقیت را در پی داشته باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسدی، علیرضا. (1386). بکارگیری تئوری بازاریابی در رقابت پذیری کارجویان در بازار کار (چگونه از تکنیکهای بازاریابی برای کسب موفقیت شغلی استفاده کنیم). جشنواره راهنمایی و مشاوره شغلی. SID. https://sid.ir/paper/812271/fa

    Vancouver: کپی

    اسدی علیرضا. بکارگیری تئوری بازاریابی در رقابت پذیری کارجویان در بازار کار (چگونه از تکنیکهای بازاریابی برای کسب موفقیت شغلی استفاده کنیم). 1386. Available from: https://sid.ir/paper/812271/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا اسدی، “بکارگیری تئوری بازاریابی در رقابت پذیری کارجویان در بازار کار (چگونه از تکنیکهای بازاریابی برای کسب موفقیت شغلی استفاده کنیم)،” presented at the جشنواره راهنمایی و مشاوره شغلی. 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/812271/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button