APA:
کپیانصاری رنانی، قاسم، و غلامی، فرشته. (1389). ارائه مدلی مفهومی در رابطه با نقش میانجی اعتبار مدیریت ارشد در ارتباط بین بازاریابی داخلی و نتایج کارکنان. همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. SID. https://sid.ir/paper/821041/fa
Vancouver:
کپیانصاری رنانی قاسم، غلامی فرشته. ارائه مدلی مفهومی در رابطه با نقش میانجی اعتبار مدیریت ارشد در ارتباط بین بازاریابی داخلی و نتایج کارکنان. 1389. Available from: https://sid.ir/paper/821041/fa
IEEE:
کپیقاسم انصاری رنانی، و فرشته غلامی، “ارائه مدلی مفهومی در رابطه با نقش میانجی اعتبار مدیریت ارشد در ارتباط بین بازاریابی داخلی و نتایج کارکنان،” presented at the همایش بین المللی مدیریت فرآیندهای سازمانی. 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821041/fa