APA:
کپیعلی آبادی، حسن، و موغلی، سعید. (1393). بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی). همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/821764/fa
Vancouver:
کپیعلی آبادی حسن، موغلی سعید. بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی). 1393. Available from: https://sid.ir/paper/821764/fa
IEEE:
کپیحسن علی آبادی، و سعید موغلی، “بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی)،” presented at the همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821764/fa