مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

489
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

189
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 برند تجاری باعث شناسایی و ایجاد تمایز بین کالاها و خدمات فروشندگان می شود. برند هراسی به معنای حساسیت خریداران انواع کالاها در برندی خاص می باشد. بدین معنا که امروزه با تعدد انواع برند ها در بازار به ویژه بازار مورد نظر یعنی بازار لوازم الکترونیکی از سویی فاکتورهایی وجود دارند که خریداران را در مساله انتخاب و خرید محصول تحت الشعاع قرار میدهند و از سوی دیگرمدیران برند را در بازاریابی و کیفیت ارائه و فروش تحت تاثیر قرار میدهد. حال در این مقاله سعی شده است تا فاکتور های مهم شناسایی و با ارائه آن به گروه های معین هم از رسته مدیران برند و هم از خریداران در جهت بالا بردن سطح ارتقای تصمیم گیری خریداران و همچنین مدیریت مدیران برند گامی موثر برداشته شود. فاکتور های مورد نظر از این قبیلند: سطح آگاهی خریداران, قدرت خرید, جغرافیای عرضه و.... همچنین بر اساس نتایج مدل رگسیون رابطه معناداری بین مولفه های مطروحه و برند هراسی وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علی آبادی، حسن، و موغلی، سعید. (1393). بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی). همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/821764/fa

    Vancouver: کپی

    علی آبادی حسن، موغلی سعید. بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی). 1393. Available from: https://sid.ir/paper/821764/fa

    IEEE: کپی

    حسن علی آبادی، و سعید موغلی، “بررسی نقش برند هراسی در تصمیم گیری خریداران انواع کالا (مطالعه موردی: بازار لوازم الکترونیکی)،” presented at the همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821764/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button