مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,980
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

865
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

روش های تدریس موثر در آموزش کارآفرینی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 کارآفرینی یک نوع سبک زندگی متعالی برای زیست پویا و توسعه مند کشورها است و بدون کارآفرینی شاهرگ های حیاتی یک کشور بی رمق خواهد بود و در ارزیابی روند و ضریب توسعه کشورها میزان خلاقیت افراد یک جامعه به همراه سایر خصوصیات فردی که نرخ کارآفرینی در آن جامعه را مشخص می کند مورد مناط اعتبار است و اما در این عرصه کشورها با چشم اندازهای برنامه ای مختلف به سمت توسعه کارآفرینی در بین افراد جامعه از جمله نسل جوان خود از دوران پیش دبستانی و حتی قبل تر از آن هستند که یکی از این برنامه ها در حوزه آموزش و در زیر شاخه های مختلف طراحی و تدوین می شود و در بحث برنامه آموزشی نیز بحث الگو و شیوه های تدریس بسیار مهم و حیاتی جهت اثرگذاری موضوع است. تحقیق حاضر نیز با هدف بررسی اهمیت این مهم و احصاء شیوه های متناسب برای آموزش کارآفرینی و از همه مهمتر شیوه های تدریس آن گردآوری شده است. در این مقاله با نگاهی به شیوه ها و الگوهای تدریس مختلف و تشریح آنها سعی شده تا تحقیقات و نظریه های معتبر در خصوص مسایل مرتبط با آموزش و تدریس کارآفرینی که بسیار هم کم بوده و خلاء محسوسی احساس می شود به احصاء این شاخصه های مرتبط بپردازد و سپس از بین شیوه های مختلف متداول برای دوره های مشابه کارآفرینی چند روش ارایه شده اما در مجموع پیشنهاد شده که نباید مربی برای آموزش کارآفرینی خود را در یک شیوه تدریس موثر محصور و معدوم نماید بلکه خلاقانه شیوه های تدریس موثر را ترکیب و یا حتی ابداع نماید چرا که اقتضای اهداف آموزش کارآفرینی چنین روش هایی را می طلبد. تحقیق در خصوص ارزیابی شیوه های مختلف تدریس موثر در دوره های مختلف و ارزیابی و اندازه گیری اثربخش آن در موضوعات مختلف کارآفرینی از پیشنهادات نویسندگان برای تحقیقات بعدی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی نژاد، بهاره، و باقری، فاطمه. (1391). روش های تدریس موثر در آموزش کارآفرینی. همایش ملی ایده های کارآفرینی و فرصتهای جدید کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/823158/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی نژاد بهاره، باقری فاطمه. روش های تدریس موثر در آموزش کارآفرینی. 1391. Available from: https://sid.ir/paper/823158/fa

    IEEE: کپی

    بهاره عزیزی نژاد، و فاطمه باقری، “روش های تدریس موثر در آموزش کارآفرینی،” presented at the همایش ملی ایده های کارآفرینی و فرصتهای جدید کسب و کار. 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/823158/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button