APA:
کپیمهرآشنا، علی، و صفایی، مرتضی. (1394). تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825593/fa
Vancouver:
کپیمهرآشنا علی، صفایی مرتضی. تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825593/fa
IEEE:
کپیعلی مهرآشنا، و مرتضی صفایی، “تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825593/fa