Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

648
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

324
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرآشنا، علی، و صفایی، مرتضی. (1394). تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825593/fa

    Vancouver: کپی

    مهرآشنا علی، صفایی مرتضی. تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825593/fa

    IEEE: کپی

    علی مهرآشنا، و مرتضی صفایی، “تبیین نقش صفات اخلاقی برندسازی در راستای تقویت سیستم CRM در فضای کسب و کار،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825593/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا