APA:
کپیقصابیان، نرجس، و احمدی، مسعود. (1394). رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندران. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825602/fa
Vancouver:
کپیقصابیان نرجس، احمدی مسعود. رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندران. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825602/fa
IEEE:
کپینرجس قصابیان، و مسعود احمدی، “رابطه تصویر و آگاهی برند با ارزش ویژه برند از دیدگاه بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا استان مازندران،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825602/fa