مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,548
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

330
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مقایسه یادگیری درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی

نویسندگان

کاکش ماندانا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 استفاده از فناوری چندرسانه ای آموزشی باعث تحول در روشهای سنتی آموزش شده اند که تاثیرگذاری آنها نیازمند دقت در طراحی بر اساس اهداف آموزشی و تواناییهای کاربران می باشد. مقاله حاضر به مقایسه یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی پرداخته است. جامعه آماری شامل دانش آموزان دختر چهارم ابتدایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز بود که با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای 4 کلاس 30 نفره (دو کلاس با شیوه تدریس عادی و دو کلاس با تدریس به روش هوشمند) انتخاب گردید. طرح این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با دو گروه تدریس عادی و هوشمند بود که از پیش آزمون و پس آزمون محقق ساخته برای سنجش میزان یادگیری استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل از آمارهای توصیفی و آزمونهای کلموگراف اسمیرنف و تی- استیودنت استفاده گردید. نتایج مطالعه نشان داد بین یادگیری در مدارس هوشمند و عادی تفاوتی وجود ندارد و فناوری هوشمندسازی تاثیری بر افزایش یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی نداشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کاکش، ماندانا. (1394). مقایسه یادگیری درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی. کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. SID. https://sid.ir/paper/826826/fa

    Vancouver: کپی

    کاکش ماندانا. مقایسه یادگیری درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826826/fa

    IEEE: کپی

    ماندانا کاکش، “مقایسه یادگیری درس علوم دانش آموزان چهارم ابتدایی در مدارس هوشمند و عادی،” presented at the کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826826/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button