مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

437
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

254
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه (پردیس های استان سیستان و بلوچستان)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 امروزه وظیفه و مسوولیت بزرگ دانشگاه فرهنگیان تربیت فارغ التحصیلانی است، که با درک عمیق از جهانی شدن آموزش در دهکده جهانی و با کسب آگاهی از دانش متحول کنونی و نیازهای جامعه، به طور اثر بخش و با واقع نگری، با ارائه برنامه های آموزشی در پایه های مختلف به جامعه کمک نماید. چرا که برنامه های درسی آینه تمام نمای پیشرفت و انعکاسی از پاسخگو بودن دانشگاه ها به نیازهای در حال تغییر جامعه هستند. ارزشیابی برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان مساله بسیار مهمی است که بایست بطور منظم و علمی میزان تحقق آنها براساس اسناد بالا دستی مورد کنترل قرار گیرد، جایگاه والای دانشگاه فرهنگیان در فرایند توسعه ملی و توجه به سرمایه گذاری در منابع انسانی از طریق گسترش این آموزش ها ضرورت شناخت اهمیت، و ارتقای پایگاه معلمان در کشور، محقق را برآن داشته است تا به ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس بند 11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش«باز مهندسی سیاست ها و باز تنظیم اصول حاکم بر برنامه درسی تربیت معلم با تاکید بر استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی این دانشگاه بپردازد و نکاتی را در راستای بهبود و ارتقاء این روند ارائه نماید. امید است که این امر زمینه ساز فعالیت های بعدی در این راستا و کمک کننده به برنامه ریزان جهت تنظیم برنامه های دقیق تر در این دانشگاه می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کیخانژاد، مهین، سنچولی، محمود، و بهزادفر، بهمن. (1394). ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه (پردیس های استان سیستان و بلوچستان). کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. SID. https://sid.ir/paper/826828/fa

    Vancouver: کپی

    کیخانژاد مهین، سنچولی محمود، بهزادفر بهمن. ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه (پردیس های استان سیستان و بلوچستان). 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826828/fa

    IEEE: کپی

    مهین کیخانژاد، محمود سنچولی، و بهمن بهزادفر، “ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه (پردیس های استان سیستان و بلوچستان)،” presented at the کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826828/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button