APA:
کپیمحمدی، عباس. (1395). انتخاب مناسب ترین استراتژی رقابتی بازاریابی با تلفیق کارت امتیاز متوازن پایدار (SBSC) و تصمیم گیری چند معیاره (MCDM). کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/827671/fa
Vancouver:
کپیمحمدی عباس. انتخاب مناسب ترین استراتژی رقابتی بازاریابی با تلفیق کارت امتیاز متوازن پایدار (SBSC) و تصمیم گیری چند معیاره (MCDM). 1395. Available from: https://sid.ir/paper/827671/fa
IEEE:
کپیعباس محمدی، “انتخاب مناسب ترین استراتژی رقابتی بازاریابی با تلفیق کارت امتیاز متوازن پایدار (SBSC) و تصمیم گیری چند معیاره (MCDM)،” presented at the کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/827671/fa