APA:
کپیقدم پور، عزت اله، و بیرانوند، کبری. (1398). تاثیر آموزش راهبرد های یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال کاری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی، 21(3 )، 31-41. SID. https://sid.ir/paper/82877/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، بیرانوند کبری. تاثیر آموزش راهبرد های یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال کاری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1398؛21(3 ):31-41. Available from: https://sid.ir/paper/82877/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، و کبری بیرانوند، “تاثیر آموزش راهبرد های یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال کاری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان،” تازه های علوم شناختی، vol. 21، no. 3 ، pp. 31–41، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82877/fa