APA:
کپیکریمی جعفری، فاطمه، و استادرمضان، آذین سادات. (1393). بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833177/fa
Vancouver:
کپیکریمی جعفری فاطمه، استادرمضان آذین سادات. بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833177/fa
IEEE:
کپیفاطمه کریمی جعفری، و آذین سادات استادرمضان، “بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833177/fa