2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره
مشاهده شمارگان
مقاله همایش
دانلود
نسخه انگلیسی
رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک
پاینده امیرتیمور | بزرگی صغری
همایش بین المللی بیمه و توسعه
سال:
دوره:
بازدید:
دانلود:
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
بیشتر
بازدید 247
تعیین میزان رضایتمندی مشتریان (کشاورزان) کارگزاران خصوصی بیمه کشاورزی در استان مازندران
صحت سعید | گت بابایی جابر | قورچائی حامد
بازدید 369
حق بر حمایت شدن به مثابه حقوق شهروندی (مبانی نظری و حقوقی نظارت نهاد ناظر بر بیمه های تجاری)
میرقاسمی سیدجواد
بازدید 183
امکان سنجی استقرار الگوهای رضایت مشتری در صنعت بیمه
صحت سعید | رحمتی نودهی رسول | موسوی سیدسعید
بازدید 816
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: آینده پیشرو در صنعت بیمه
دهدشتی شاهرخ زهره
بازدید 534
تحلیل اداراک و عکس العمل بیمه گذاران از عملکرد اخلاقی و ارائه خدمات شرکت های بیمه
گودرزی مرتضی | رفوآ شبنم
بازدید 269
بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری
دلبری رامین | صمدی ملیحه
بازدید 320
بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات
سازگار احمد | احقاقی سیداکبر
بازدید 439
بررسی استراتژی محصولات بانک بیمه در تحقق مشتری مداری
صادقی شاهدانی مهدی | محسنی حسین
بازدید 319
شناسایی و تحلیل شکایات بیمه ای در رشته بیمه اتومبیل (مطالعه موردی: تجارب جهانی)
انصاری احمدرضا | بهادر آزاده | بردال زهرا
بازدید 262
بررسی عوامل زمینه ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران
حسینی سیداحمد
بازدید 270
شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بر توسعه فروش بیمه نامه های تجاری
علی جمال اسمعیل | یعقوبی نورمحمد | سالارزهی حبیب اله
بازدید 323
شناسایی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه
حسین خانی نوشین | حسینی مطلق سیدمهدی | خاکزاربفرویی مرتضی
بازدید 460
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه عمر
مهدوی غدیر | عابد مجتبی
بازدید 985
شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور
فرهنگی علی اکبر | معینی حمید
بازدید 866
اصول مورد نیاز در استقرار مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه
ریاحی فر مهدی
بازدید 519
توسعه استراتژیک منابع انسانی شرکتهای بیمه با رویکرد ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه ای
مهدوی نیا اسماعیل | رحمتی نودهی رسول
بازدید 305
تعیین و طبقه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو
گهری مهدی
بازدید 614
رتبه بندی شاخص های خرید بیمه های زندگی با رویکرد نیاز محور نمودن محصولات بیمه ای
طیار شاهین | بهادر آزاده | محمدزاده آزاده
بازدید 255
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در تدوین استراتژی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه
زارع محمدصادق
بازدید 285
بهبود مشتری مداری در صنعت بیمه: کاربردی از تکنیک گسترش عملکردی کیفیت (QFD)
ماجد وحید | وزیری جلیل | نورالدینی سیدصدرالدین
بازدید 361
بررسی کیفیت خدمات بیمه اتومبیل در شرکت های بیمه خصوصی با استفاده از مدل جی آی کوال
حقیقی کفاش مهدی | بستگانی بهروز
بازدید 224
تحلیل اثر اعمال تبعیضات قیمتی در حق بیمه پوشش ها بر میزان رضایت مندی بیمه گذاران
مظلومی نادر | سلطانی حامد | چاقری راضیه
بازدید 364
تاثیر شفاف سازی اطلاعات و متون و عقود بیمه ای در ارتقای اعتماد عمومی مردم جامعه به صنعت بیمه و نقش آن در ترویج فرهنگ مشتری مداری
ریاحی فر مهدی | معینی حمید
بازدید 295
تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه، به منظور جذب بیمه گذاران
خان محمدی هدی
بازدید 287
آسیب شناسی فرآیند پرداخت خسارت مالی در بیمه های اتومبیل با رویکرد افزایش رضایت در مشتریان
نورعلیزاده حمیدرضا | رحمتیان محمدحسین | عزیزنصیری سمانه
بازدید 350
عوامل فردی موثر بر پیش بینی رفتار مشتری مداری نمایندگان بیمه در ایران
نیاکان لیلی | تشت زر خشایار
بازدید 230
ارائه یک مدل فازی جهت افزایش رضایت مشتری در قالب سیستم های نوین پرداخت خسارت بیمه زندگی
ذوالقدری مسعود | عفتی حبیب
بازدید 536
تاثیر اعتبار برند بر رضایت مشتری، وفاداری بیمه گذاران و تعهد مستمر در یک شرکت بیمه
یاری پور بهادر | حقیقی کفاش مهدی
بازدید 622
تجزیه و تحلیل بهینه نیازهای مشتریان بیمه های عمر و پس انداز با مدل کانو
حسن زاده کریم آباد حمیدرضا | کرمی مصیب
بازدید 302
مشتری مداری و بیمه های عمر (با تاکید بر بیمه های عمر و تشکیل سرما)
ضمیری معصوم | روحانی فرامرز
بازدید 495
تحلیلی بر عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر صنعت بیمه کشور
انصاری احمدرضا | عطاطلب فاطمه | استادرمضان آذین سادات
بازدید 1153
بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال
کریمی جعفری فاطمه | استادرمضان آذین سادات
بازدید 564
تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین
موذن داوود | شهاب زاده سیدرضا
بازدید 304
بررسی عوامل موثر بر رضایت نمایندگان بیمه
کریمیان مصطفی | ولی نیا سیدآرش | بابایی سمیه
بازدید 514
بررسی رابطه مولفه های فردی نمایندگان بیمه بر رفتار مشتری مدار آنها در شرکت های بیمه
عظیمی سجادی ریحانه
بازدید 301
بررسی ارتباط معیارهای حاکمیت شرکتی و مشتری مداری شرکتهای بیمه
کمالی مهدی | ابراهیمی محمد
بازدید 303
طراحی مدل رتبه بندی شرکت های بیمه از نظر مشتری مداری
دقیقی اصلی علیرضا | خامسیان فرزان | بردال زهرا
بازدید 547
رویکردهای نوین مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای
موسوی مرادی سیدموسی | بهرامی امیر
بازدید 396
ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان
مظلومی یونس | قربانی علی | مرادی محسن
بازدید 522
رابطه بین بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان (از طریق ارزش ادراک شده و رضایت مشتری)
دعایی حبیب اله | جباری راهله
بازدید 505
بررسی رابطه شاخصهای مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمه
بختیارنصرآبادی حسینعلی
بازدید 497
بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
عباسی ابراهیم | حنیفه زاده لطیف | صفری رزاق
بازدید 405
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه استان کردستان
پناهی حسین
بازدید 532
بررسی کیفیت خدمات و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بیمه های زندگی انفرادی یک شرکت بیمه به روش سروکوال
سعادتی پدرام
بازدید 557
بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمه های مهندسی با تاکید بر جذب و نگهداری مشتریان
وهابی سیدمهدی | حیدری عاطفه
بازدید 853
اهمیت بندی مشخصه های RFM در صنعت بیمه
سجودی شیجانی امید | بوبه رژ آتنا | عبدالوند ندا
بازدید 792
علل نارضایتی بیمه گذاران به هنگام دریافت خسارت در صنعت بیمه
تیموری گیلانده رضا
بازدید 583
تاثیر ساختار سرمایه بر رضایت مندی مشتری در شرکت های بیمه
محسنی حسین
بازدید 330
بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه
شاکری حسن | موسوی قیداری سمیه
بازدید 533
ضرورت و ویژگیهای پیاده سازی الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و انطباق آن در صنعت بیمه
بیانی مجید | جعفری رضا | شفیعی نیک آبادی محسن
بازدید 281
طراحی مدل مناسب جهت بخش بندی بازار مشتریان صنعت بیمه با رویکرد مشتری-مداری
احمدی سولماز
بازدید 801
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با سطوح مختلف وفاداری
مهدوی غدیر | پیروی نیا فائزه | فرزانه هاله
بازدید 654
نگاهی سیستمی به تاثیر رضایت مشتری در خرید بیمه بدنه اتومبیل
شمس اسفندآبادی زهرا | صفایی سها | سیداصفهانی میرمهدی
بازدید 308
شناسایی علل نارضایتی بیمه گذاران در صنعت بیمه
سبزی محمود | رشیدی آیدین | رمضانی حمید
بازدید 646
تاثیر اخلاق حرفه ای در جلب اعتماد بیمه گذاران و مشتری مداری شرکت های بیمه
غفوری پریا | حقیقی کفاش مهدی | ابراهیمی محمد
بازدید 695
بررسی رابطه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM)
ابراهیم پور علیرضا | خلیلی مهدی | رحیمیان محمد
بازدید 1663
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان
هاشمی فریبا | باقری مکی حسام الدین | نامور احسان
بازدید 862
بررسی تاثیر به کارگیری ابزار ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در افزایش تمایل به خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری
مصلح پریسا | بازایی قاسمعلی
بازدید 309