APA:
کپیکرمی، محمد، و احمدی، سیدمصطفی. (1392). نقش واحدهای R&D در افزایش کیفیت و بازاریابی پوشاک. همایش ملی تحقیقات کاربردی و استانداردسازی در توسعه صنایع. SID. https://sid.ir/paper/839059/fa
Vancouver:
کپیکرمی محمد، احمدی سیدمصطفی. نقش واحدهای R&D در افزایش کیفیت و بازاریابی پوشاک. 1392. Available from: https://sid.ir/paper/839059/fa
IEEE:
کپیمحمد کرمی، و سیدمصطفی احمدی، “نقش واحدهای R&D در افزایش کیفیت و بازاریابی پوشاک،” presented at the همایش ملی تحقیقات کاربردی و استانداردسازی در توسعه صنایع. 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/839059/fa