APA:
کپینقی زاده شمیلی، یسری، و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1395). بررسی تاثیر نگرش کاربران نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی بر قصد خرید با بیان نقش واسطه ای ارزش ویژه نام تجاری. همایش ملی مدیریت توسعه. SID. https://sid.ir/paper/842275/fa
Vancouver:
کپینقی زاده شمیلی یسری، طباطبایی نسب سیدمحمد. بررسی تاثیر نگرش کاربران نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی بر قصد خرید با بیان نقش واسطه ای ارزش ویژه نام تجاری. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/842275/fa
IEEE:
کپییسری نقی زاده شمیلی، و سیدمحمد طباطبایی نسب، “بررسی تاثیر نگرش کاربران نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی بر قصد خرید با بیان نقش واسطه ای ارزش ویژه نام تجاری،” presented at the همایش ملی مدیریت توسعه. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/842275/fa