APA:
کپیفلاخویی، مائده. (1395). بستگی بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان (مورد مطالعه: واحد پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی اینترنت اداره کنترل و نگهداری سیستم های مخابراتی منطقه 6 مخابرات استان تهران. کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/842723/fa
Vancouver:
کپیفلاخویی مائده. بستگی بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان (مورد مطالعه: واحد پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی اینترنت اداره کنترل و نگهداری سیستم های مخابراتی منطقه 6 مخابرات استان تهران. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/842723/fa
IEEE:
کپیمائده فلاخویی، “بستگی بین کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان (مورد مطالعه: واحد پاسخگویی تلفنی و پشتیبانی اینترنت اداره کنترل و نگهداری سیستم های مخابراتی منطقه 6 مخابرات استان تهران،” presented at the کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/842723/fa