APA:
کپیوحدتی دانشمند، علی، و مزاری، سیدامیررضا. (1395). پیامدهای هرمنوتیک روایی پل ریکور در آموزش تاریخ. همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه تعلیم و تربیت و قلمرو علوم اجتماعی و انسانی). SID. https://sid.ir/paper/850797/fa
Vancouver:
کپیوحدتی دانشمند علی، مزاری سیدامیررضا. پیامدهای هرمنوتیک روایی پل ریکور در آموزش تاریخ. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/850797/fa
IEEE:
کپیعلی وحدتی دانشمند، و سیدامیررضا مزاری، “پیامدهای هرمنوتیک روایی پل ریکور در آموزش تاریخ،” presented at the همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه تعلیم و تربیت و قلمرو علوم اجتماعی و انسانی). 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/850797/fa