APA:
کپیشیروانی شیری، علی، و حیدری، محمدحسین. (1391). کاربرد روش هرمنوتیک در فهم پارادوکس فلسفه ادبیات کودک. همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (روش شناسی و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت). SID. https://sid.ir/paper/852409/fa
Vancouver:
کپیشیروانی شیری علی، حیدری محمدحسین. کاربرد روش هرمنوتیک در فهم پارادوکس فلسفه ادبیات کودک. 1391. Available from: https://sid.ir/paper/852409/fa
IEEE:
کپیعلی شیروانی شیری، و محمدحسین حیدری، “کاربرد روش هرمنوتیک در فهم پارادوکس فلسفه ادبیات کودک،” presented at the همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (روش شناسی و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت). 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/852409/fa