Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

573
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,066
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاملاتی پیرامون حوزه مغفول «فلسفه علم برنامه درسی»: رویکردی به پارادایم های حاکم بر عرصه نظریه پردازی و تحقیقات رشته مطالعات برنامه درسی

نویسندگان

مرزوقی رحمت اله

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرزوقی، رحمت اله. (1395). تاملاتی پیرامون حوزه مغفول «فلسفه علم برنامه درسی»: رویکردی به پارادایم های حاکم بر عرصه نظریه پردازی و تحقیقات رشته مطالعات برنامه درسی. همایش ملی انجمن فلسفه‌ تعلیم و تربیت ایران (فلسفه تعلیم و تربیت و قلمرو علوم اجتماعی و انسانی). SID. https://sid.ir/paper/852516/fa

    Vancouver: کپی

    مرزوقی رحمت اله. تاملاتی پیرامون حوزه مغفول «فلسفه علم برنامه درسی»: رویکردی به پارادایم های حاکم بر عرصه نظریه پردازی و تحقیقات رشته مطالعات برنامه درسی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/852516/fa

    IEEE: کپی

    رحمت اله مرزوقی، “تاملاتی پیرامون حوزه مغفول «فلسفه علم برنامه درسی»: رویکردی به پارادایم های حاکم بر عرصه نظریه پردازی و تحقیقات رشته مطالعات برنامه درسی،” presented at the همایش ملی انجمن فلسفه‌ تعلیم و تربیت ایران (فلسفه تعلیم و تربیت و قلمرو علوم اجتماعی و انسانی). 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/852516/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا