APA:
کپینصیری زرندی، حسین، و لطفی زاده، فرشته. (1395). تاثیر نوگرایی بر رفتار پذیرش و خرید مصرف کنندگان نوجو. کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/866349/fa
Vancouver:
کپینصیری زرندی حسین، لطفی زاده فرشته. تاثیر نوگرایی بر رفتار پذیرش و خرید مصرف کنندگان نوجو. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/866349/fa
IEEE:
کپیحسین نصیری زرندی، و فرشته لطفی زاده، “تاثیر نوگرایی بر رفتار پذیرش و خرید مصرف کنندگان نوجو،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/866349/fa