APA:
کپیشفی زاد، علی، یحیی زاده فر، محمود، و شیرخدایی، میثم. (1395). دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام, محرک ها و پیامدها. کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/866541/fa
Vancouver:
کپیشفی زاد علی، یحیی زاده فر محمود، شیرخدایی میثم. دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام, محرک ها و پیامدها. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/866541/fa
IEEE:
کپیعلی شفی زاد، محمود یحیی زاده فر، و میثم شیرخدایی، “دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام, محرک ها و پیامدها،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/866541/fa