مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

430
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

717
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر خصومت، قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بخشان، مرتضی، محمدی فرد، عاطفه، و عابدی، حسین. (1395). بررسی تاثیر خصومت, قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی. کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی. SID. https://sid.ir/paper/873833/fa

    Vancouver: کپی

    بخشان مرتضی، محمدی فرد عاطفه، عابدی حسین. بررسی تاثیر خصومت, قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/873833/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی بخشان، عاطفه محمدی فرد، و حسین عابدی، “بررسی تاثیر خصومت, قوم مداری و هنجار ذهنی مصرف کنندگان ایرانی بر ارزیابی و تمایل به خرید محصولات آمریکایی،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/873833/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button