APA:
کپیجامعی، ساناز، و خوبیاری، ابوطالب. (1394). تاثیر همخوانی شخصیت برند و شخصیت مصرف کننده بر اعتماد و وفاداری مصرف کننده به برند (مطالعه موردی موبایل سامسونگ و اپل)
. کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع. SID. https://sid.ir/paper/876381/fa
Vancouver:
کپیجامعی ساناز، خوبیاری ابوطالب. تاثیر همخوانی شخصیت برند و شخصیت مصرف کننده بر اعتماد و وفاداری مصرف کننده به برند (مطالعه موردی موبایل سامسونگ و اپل)
. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/876381/fa
IEEE:
کپیساناز جامعی، و ابوطالب خوبیاری، “تاثیر همخوانی شخصیت برند و شخصیت مصرف کننده بر اعتماد و وفاداری مصرف کننده به برند (مطالعه موردی موبایل سامسونگ و اپل)
،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/876381/fa