مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

606
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

160
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

سنجش کیفیت خدمات ارتباط با دانشجو در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقبا, نقش مدیریت ارتباط با مشتری بیش از پیش در نظام آموزش عالی و سایر نظام ها به چشم می آید. دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای بقاء و پیشرفت به دنبال ارائه خدمات با کیفیت بالا و مناسب هستند. اخیرا با بررسی های صورت گرفته آشکار شده است که موسسات آموزشی در تلاش هستند تا مدیریت ارتباط با دانشجو را بهبود بخشند. نتایج حاکی از آن است که کیفیت مناسب خدمات در نظام آموزش عالی می تواند منجر به افزایش رضایت, وفاداری و همچنین انگیزه ی دانشجویان شود؛ بنابراین ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با دانشجو می تواند زمینه ساز تعالی و بهبود این خدمات در موسسات آموزش عالی شود. هدف مقاله حاضر نیز ارزیابی و اولویت بندی مولفه های کیفیت مدیریت ارتباط با دانشجو به صورت موردی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بود. پرسشنامه تحقیق مشتمل بر 6 بعد و 35 مولفه بود. پس از گردآوری داده های تحقیق, از آمار توصیفی و استنباطی جهت بررسی فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج حاکی از این بود که به جزء بعد کارکنان, سایر ابعاد مدیریت ارتباط با دانشجو در وضعیت متوسط قرار دارند, در حالی که وضعیت این بعد مطلوب می باشد. در نهایت از تکنیک تاپسیس جهت اولویت بندی مولفه های مدیریت ارتباط با دانشجو استفاده گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صیادی تورانلو، حسین، و زمانی بابگهری، علی. (1396). سنجش کیفیت خدمات ارتباط با دانشجو در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان. کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/882169/fa

    Vancouver: کپی

    صیادی تورانلو حسین، زمانی بابگهری علی. سنجش کیفیت خدمات ارتباط با دانشجو در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/882169/fa

    IEEE: کپی

    حسین صیادی تورانلو، و علی زمانی بابگهری، “سنجش کیفیت خدمات ارتباط با دانشجو در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882169/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button